8 Haziran 2020 Pazartesi

Yapıldığı gibi duran iki evimiz

Sokağımızda yapıldıkları gibi duran iki evimiz kaldı. Bunlar 100 ve 113 numaralı evler. Burada Semire Sertkaya'nın babasının kaptı kaçtı tipi dolmuşu dururdu. Aile hakkında bilgim sınırlı. Elif isimli bir kızı olduğunu ve ilk eşini kaybettiğini öğrendim. İkinci eşi ile bu kapı önünde konuştuğumda bana, Çınar sokaktaki mozaik atölyesini tarif etmiş ve ziyaret etmemi önermişti. Zamanım olmadığı için gidemedim. Kardeşimize tekrar Tanrı'dan rahmet diliyorum.


Attila Teksoy
Yenimahalle'de tek katlı evden iki adet mevcut. Biri benim Miralay Nazım Bey'de 113 numara, diğeri Dereboyu sokakta. Başka yok. Miralay'da eski ev 13 tane kaldı.

Bu resim en az 8 yıllık çünkü Mehmet Ağabey 2013 den sonra bahçede oturamadı. Öldüğü 2019 yılı ocak 27'sine kadar 4 sene evden hic çıkamadı. Yatakta oturdu. Benim evin önündeki araba da onun. 2011 yılı çünkü bayrak yok iki evde de. En son sokak o yeni çekilmiş.

Nejat Uğurlu
Fotoğrafları 2009-2010 yıllarında çekmiştim.

Asuman Teksoy
Semire bir kez evlendi. Eşi Mehmet öldü, 6 ay sonrada Semire öldü. Kızları Elif evli Kanada'da yaşıyor. Semire Nilüfer ve Zafer 3 kardeştiler. Nilüfer bu evde yaşıyor.

Nejat Uğurlu
Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. Mehmet Bey'le konuşmuşum demek. Hasta olduğunu duymuştum ama öldüğünü bilmiyordum. Semire, Nilüfer ve Zafer kardeşler olarak kayda geçmiş oldular.

Emek vererek güzellikler yaratan insanlar unutulmaz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder