7 Haziran 2020 Pazar

Evlerimizin yıkımımı gördüm

123 ve 125 numaralı evler ile karşı karşıya otururduk. 123 numarada Nebile Hanım teyzeler otururdu kızı Emel abla ve oğlu Baki çocuklarıydı. Onlar da 106 numarada oturan Nur ve Cihangir ile kuzendiler. 125 numarada Cahit Bey amca ve Nezahat Hanım teyze otururdu. Bertan ağabey ve Filiz çocuklarıydı. Cahit Bey amcanın bir motoru vardı.
Yıkım fotoğraflarını Mustafa Kemal Lisesi açılışının 50.Yılı buluşmasında 2009 yılı Kasım ayında çekmiştim. İçim acımıştı. Sanki sokağımızın cenazesini kaldırmaya gelmiştim. 



2010 yılı Nisan ayında Yenimahalle evlerinin fotoğraflarını çekerken bu evlerin kaba inşaatları bitmişti.

Asuman Teksoy İsmaili
Filiz canım benim. Bandırma Erdek yolunda araba kazasında felç olarak çıktı ve uzun bir süre sonra 80 de öldü

Attila Teksoy
Cahit Bey amcanın bir anadolu vardı beyaz. Ben geçerken arkadasim derdi. Kızı Filiz Baskın Karşıyaka mezarlığı L 23' de babamın mezarı ile aralarında iki sıra var. Mezar mahvolmuş durumda. Ne gelen var... Kırılmış mermer parçalarını onardım. Ne kadar acı. Bir arkadaşı bile gelmiyor. Zaten mermerciler bile "Ben sizi görüyorum.15 günde bir buradasınız. Çoğu gömüldükten sonra bir daha gelmiyor".diyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder