4 Haziran 2020 Perşembe

Bizim Sokak-Miralay Nazım- Omurtak ile İkili sokak arası

2005 yılı Aralık ayında blog yazımda Yenimahalle'de 8 yıllık yaşamımı geçirdiğim ve beni şekillendiren sokağımı anlatmıştım. Sokağımızın her evinde oturan çocuklardan birisinin ismini de eklemiştim.
Sokağımızı 2009 yılında YMKL kuruluşu 50.yılında gezmiş ve fotoğraflar çekmiştim. 50 yılı aşkın süreden beri sokakta oturan arkadaşlar hakkında bilgi almak beni hep ilgilendirdi. Bu da o günlerde yaşadığımız güzel dostlukların unutulmaz oluşundan kaynaklanıyor.
Son günlerde Yenimahalle grubuna Nurten Erbaşar kardeşimin yazdığı ileti ve gönderdiği fotoğraflar bu bilgi iletişimini sağlayabileceğimizi gösterdi. Vedia Atılgan kardeşimin de iletilerinde ilgi duyması üzerine bu grubu kurmaya karar verdim. Grubumuz kapalı grup olup bilgilendirme ve eski bilgi ve fotoğrafları toplama amaçlıdır.

https://storage.googleapis.com/slite-api-files-production/files/7d52a93f-c72e-4a41-a357-0fc08dd59dc6/image.png

2 yorum:

  1. Nejat,

    Beni 1968 yılında yaşadığım Yenimahalle Anıl Sokak' daki evimize götürdün. Hatrıralarımı tazeleddin. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil